COVID19 UPDATE
Maui

Kapalua Estate Foreclosure Being Offered Fully Furnished in Pineapple Hill

A rare offering! A fully furnished Pineapple Hill Kapalua Estate with incredible views is currently in foreclosure. This home has over 4,300 sq. feet of open living space and is situated on the hill overlooking the ocean. It boasts amazing sunsets year-round and an open floor plan that takes advantage of our island weather – and is perfect for entertaining.

MAUI356605[1]

A taste of the perfect indoor/outdoor living space of this estate (MLS# 356605)

This home is being sold fully furnished and is turnkey ready for you to move in with no work to do. It has 4 bedrooms and 4 bathrooms and is priced at $3,850,000.

Being bank owned, there are a few things to know:

  • The sellers will not provide a disclosure statement
  • They will not pay for a survey or termite treatment (but these things are all minimal in cost to take care of)

MAUI356605B[1]

One of the 4 bedrooms looking out to the ocean

MAUI356605C[1]

Another example of the indoor/outdoor living space of this home

MAUI356605G[1]

One of the kitchen angles showing the views from every window

MAUI356605U[2]

One of the 4 beautiful bathrooms

Rare Pineapple Hill Foreclosure Opportunity

This estate sits on almost a 1/2 acre of land. Pineapple Hill is located on the Kapalua Bay golf course on the ocean side of the highway, and is a very quiet, gated community with stunning homes everywhere.

We do not have many opportunities for foreclosures in the high end areas – even more so with one fully furnished. This could be the one you have been waiting for! I’m glad to answer any questions about the foreclosure process or the home.

Rustin

Comments (2) Show CommentsHide Comments (Remember)

Cool. Add your comment...

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Leave your opinion here. Please be nice. Your Email address will be kept private, this form is secure and we never spam you.

miu miu occhiali prezzo

October 6, 2017

Seduto, e, posandosi ciascuno su una delle sue spalle, cominciò a sussurrare le preghiere nelle sue orecchie; Le loro lingue tremavano come le foglie di un pioppo, e la pazienza di Vathek era quasi esaurita, quando le acclamazioni della STORIA DEL CALIPH VATHEK46troops annunciarono l’approccio di Fakreddin, venuto con centinaia di vecchie barriere grigie e tante corane e dromedari; Hanno iniziato a ripetere la loro ablution e cominciò a ripetere il Bismillah: Vathek, per liberarsi di questi monitor ufficiali, seguì il loro esempio, per le mani che bruciavano. Il buon emiro, che era punctilamente religioso, e anche un grande disputatore in complimenti, fece Harangue cinque volte più prolix andinsipid che i suoi harbingers avevano già consegnato. Il Califfo, non più in grado di astenersi, esclamò: ‘Per il
miu miu occhiali prezzo http://www.sosmalnate.it/cnft/miu-miu-occhiali-prezzo.html

miu miu borsa

October 16, 2017

Ritornando da una visita a un museo della storia naturale, può dire la madre tiratrice: ‘Mamma, ti amo così; Se tu muori mai, ti farò stare e ti metterò qui in camera, affinché io possa sempre, sempre vederti! Così diverso dalla nostra è la concezione infantile di essere morti. La morte significa, per il bambino, che è stato risparmiato la vista della sofferenza che introduce la morte, molto simile a quella di essere andati e cessando di infastidire i sopravvissuti. Il neonato non distingue i mezzi con cui questa assenza viene portata a termine, sia che si tratti di una distorsione, di un estraneo, sia di una morte. 12 Se, durante gli anni preistorici dei bambini, un’infermiera è stata licenziata e se la madre muore poco dopo, le due esperienze, Come scopriamo per analisi, formiamo legami di una catena nel suo
miu miu borsa http://www.salvatorerossitto.it/pres/miu-miu-borsa.html

More Articles from Hawaii Life